مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-17اقتصادي

کاهش 35 درصدی اهدا خون در خراسان جنوبی / 241 واحد خون اهدا شد


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از اهدا 241 واحد خون طی شب های قدر در استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزان اهدا خون 35 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عاملی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در لیالی قدر امسال 298 نفر برای اهدا خون به مراکز خون گیری استان مراجعه کرده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی عنوان کرد: از مجموع مراجعه کنندگان 241 نفر موفق به اهدا خون شده اند.

وی از کاهش 35 درصدی اهدا خون طی این شب ها در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه تا کنون با کمبود خون در استان نداشته ایم.

عاملی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی معین استان سیستان و بلوچستان در ایام کرونا برای ارسال خون است، عنوان کرد: متأسفانه به دلیل کاهش اهدا نتوانسته ایم واحدهای خونی زیادی به این استان ارسال کنیم.

وی بیشترین نیاز خونی حال حاضر استان را در گروه های خونی B منفی وo منفی اعلام کرد و گفت: و از مردم خواهشمندیم در این خصوص بیماران نیازمند را حمایت کنند.

عاملی با اذعان به اینکه از مردم درخواست شده بود برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهدا خون را به شب های قدر موکول نکنند، بیان داشت: مراکز خون گیری استان در ماه مبارک رمضان از ساعت 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی اهدا خون در خراسان جنوبی / 241 واحد خون اهدا شد

کاهش 35 درصدی اهدا خون در خراسان جنوبی / 241 واحد خون اهدا شد