مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:402020-05-16سياسي

لازم است برخی افتخارات تبریز و آذربایجان مجددا یادآوری شود


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تمجید رییس جمهور از خدمات مردم تبریز در امر جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، گفت: سخنان ایشان گویا به مذاق برخی از دوستان پایتخت نشین خوش نیامد و واکنش هایی را شاهد بودیم که به نظر می رسد لازم است برخی از افتخارات .

- استاندار آذربایجان شرقی در واکنش به برخی اظهار نظرها پیرامون تبریز؛ لازم است برخی افتخارات تبریز و آذربایجان مجددا یادآوری شود ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تمجید رییس جمهور از خدمات مردم تبریز در امر جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، گفت: سخنان ایشان گویا به مذاق برخی از دوستان پایتخت نشین خوش نیامد و واکنش هایی را شاهد بودیم که به نظر می رسد لازم است برخی از افتخارات تبریز و آذربایجان مجدداً یادآوری شود.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، بیان کرد: بحران کرونا در کنار مشکلاتی که برای مردم ما به وجود آورده، صحنه های زیبایی از مودت، وفاق و همدلی را نیز در جامعه ایجاد کرده است که باید از این فرصت برای تقویت اعتماد اجتماعی استفاده کنیم.

وی با قدردانی از مدافعان سلامت و تمام دست اندرکاران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: از همراهی مردم در عمل به توصیه های بهداشتی در مراسم شب های قدر هم تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم است برخی افتخارات تبریز و آذربایجان مجددا یادآوری شود

لازم است برخی افتخارات تبریز و آذربایجان مجددا یادآوری شود