مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-16فرهنگي

موزه سنگ و عکس های قدیمی در اسدآباد راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از راه اندازی موزه سنگ و عکس های قدیمی در اسدآباد خبر داد و گفت: این موزه در درآمدزایی، - اشتغال و جذب گردشگر موثر خواهد بود.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهراز راه اندازی موزه سنگ و عکس های قدیمی در اسدآباد خبر داد و با اشاره به وجود 300 سنگ قدیمی و باارزش از دوره اشکانیان و ساسانی تا زمان معاصر در شهرستان اسدآباد گفت: برای راه اندازی موزه سنگ و عکس های قدیمی اسدآباد که خود گنجینه ای بسیار ارزشمند برای شهرستان اسدآباد محسوب می شود، نیازمند فضا و مکان مناسب هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان عنوان کرد: درخت کهنسال 400 ساله روستای ترخین آباد شهرستان اسدآباد نیز همچنان سرزنده و با طراوت روال طبیعی خود را طی کرده و مردم نیز مراقب این درخت کهنسال واجد ارزش هستند.

وی با اشاره به اینکه درختان کهنسال جایگاه بالایی در میراث فرهنگی کشور دارند، افزود: درخت 400 ساله گردوی روستای ترخین آباد در جوار روستای هدف گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور یکی از جمله آثار طبیعی بوده که در سوم مردادماه سال 88 در فهرست آثار ملی طبیعی کشور ثبت شده و با توجه به قدمت و کهن سالی و واجد ارزش بودن درخت، اهالی روستا مراقب این اثر طبیعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه سنگ و عکس های قدیمی در اسدآباد راه اندازی می شود

موزه سنگ و عکس های قدیمی در اسدآباد راه اندازی می شود