مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-15اجتماعي

توزیع 500 عدد ماسک و 120 عدد ژل ضدعفونی کننده در مدارس محروم نهاوند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: 500 عدد ماسک و 120 عدد ژل ضدعفونی کننده توسط ستاد مردمی مبارزه با کروناویروس به آموزش و پرورش نهاوند برای توزیع در مدارس محروم و حاشیه ای شهرستان اهدا شده است.

- محمدحسین دارایی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان، نهادهای جهادی و مردم نهاد همواره در کنار آموزش و پرورش بوده و در مقاطع مختلف با اهدای ماسک و مواد گندزدای رایگان یاریگر ما در راه مقابله با این ویروس منحوس بوده اند.

وی افزود: به مناسبت بازگشایی مدارس و نیاز مبرم دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس به ماسک و مواد ضدعفونی کننده، باز هم نهادی مردمی در اقدامی جهادی مقداری ماسک و ژل ضدعفونی کننده برای توزیع در مدارس محروم و حاشیه ای به آموزش و پرورش اهدا کرد.

دارایی با بیان اینکه تعداد این اقلام اهدایی 500 عدد ماسک و 120 عدد ژل ضدعفونی کننده است، ادامه داد: در سریع ترین زمان، مدارس هدف شهرستان برای توزیع این اقلام شناسایی شدند و تا ظهر شنبه کلیه ماسک ها و ژل های ضدعفونی کننده بین مدارس توزیع خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 280 بسته بهداشتی برای توزیع بین دانش آموزان روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان تهیه شده است، اظهار کرد: به مناسب هفته سلامت که پشت سر گذاشتیم و در راستای مبارزه با شیوع کروناویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 عدد ماسک و 120 عدد ژل ضدعفونی کننده در مدارس محروم نهاوند

توزیع 500 عدد ماسک و 120 عدد ژل ضدعفونی کننده در مدارس محروم نهاوند