مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-05-15حوادث

تدارک 700 هزار بسته حمایت معیشتی توسط آستان قدس برای نیازمندان سراسر کشور


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تهیه و تدارک حدود 700 هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان سراسر کشور زیر نظر آستان قدس رضوی و توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمدحسین استادآقا با تشریح جزییات خدمات رسانی به محرومان توسط آستان قدس رضوی گفت: بنا به دستور تولیت آستان قدس رضوی برای حمایت از سیل زدگان سه استان‎ سیستان و بلوجستان، کرمان و خوزستان، تهیه و توزیع 82 هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد کرامت رضوی قرار گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: 32 هزار بسته معیشتی برای استان کرمان و برای دو استان سیستان و بلوچستان و خوزستان هر کدام 25 هزار بسته حمایتی در نظر گرفته شده است.

استاد آقا ادامه داد: مراحل تهیه و بسته‎بندی بسته های کمک معیشتی در تهران انجام شده و این محموله ها در حال انتقال به مصلی سه شهرستان کرمان، اهواز و زاهدان هستند تا طی مراسم افتتاحیه ای با حضور نمایندگان ولی فقیه در این استان ها در هفته آتی عملیات توزیع آغاز شود.

وی با اشاره به طرحی با مشارکت خیرین سراسر کشور، گفت: در طرح حمایتی دیگری، آستان قدس در 27 استان کشور(به جز استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان) در حال توزیع 200 هزار بسته معیشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 700 هزار بسته حمایت معیشتی توسط آستان قدس برای نیازمندان سراسر کشور

تدارک 700 هزار بسته حمایت معیشتی توسط آستان قدس برای نیازمندان سراسر کشور