مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-14سياسي

تکمیل فرودگاه گناباد با جدیت دنبال می شود


محمود امانی روز پنج شنبه در جریان بازدید از روند ساخت فرودگاه گناباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسائل و مشکلات ساخت و تکمیل فرودگاه گناباد در نشستی با حضور نمایندگان فعلی و منتخب گناباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در تهران بررسی و قرار شد روند این طرح با پیگیری بیشتر مسوولان مربوطه سرعت یابد.

وی ادامه داد: باند و سطوح پروازی فرودگاه گناباد تاکنون به طور کامل آماده شده و تنها نیازمند خط کشی است و ساختمان های جانبی و اداری و امنیت پرواز هم تکمیل شده و ترمینال آن هم از نظر فیزیکی و تخصیص اعتبار 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و محوطه سازی و دیوارکشی و زیباسازی و ساخت بلوار ورودی فرودگاه از جاده اصلی تا جلوی ترمینال فرودگاه در مدت زمان کوتاهی طی سال جاری انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت:ساخت سوله ساختمان سالن انتظار فرودگاه گناباد که در سال 1397 آغاز شده بود به دلیل آن که با شرایط طرح همخوانی نداشت متوقف شد و برای کاربری دیگری از آن استفاده می شود و سوله دیگری در کنار آن با پیشرفت فیریکی 75 درصد در دست ساخت است و امسال 50 میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافت.

امانی افزود: پیمانکاران قبلی فرودگاه گناباد به تعهدات خود عمل کردند و پیمانکار فعلی هم با مشاور اختلاف نظر دارد که طی دو روز آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فرودگاه گناباد با جدیت دنبال می شود

تکمیل فرودگاه گناباد با جدیت دنبال می شود