مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-12اقتصادي

اجرای 5 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال جاری 5 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان اجرا می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در اولین جلسه ستاد سامانه های نوین آبیاری که با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس برنامه اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید بیش از 5 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

وی افزود: طی سال گذشته 8هزار و 385 هکتار سامانه نوین آبیاری در قالب 330 طرح در استان اجرا شده که  از این میزان  5هزار و 326 هکتار در قالب 178 طرح  اجرا و به پایان رسیده است .

خمسه عنوان کرد: همچنین 3 هزار 62 هکتار از اراضی کشاورزی استان با 62 طرح در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: استان قزوین در اجرای سامانه های نوین آبیاری نسبت به سطوح ابلاغی با 117 درصد پیشرفت رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین  این استان در بین سایر استان های کشور از نظرپیشرفت فیزیکی طرح توسعه سامانه های نوین در سال گذشته رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان قزوین و اجرای مصوبه 20 هزار هکتار، جهش خوبی در اجرای سامانه های نوین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان قزوین

اجرای 5 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان قزوین