مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-12اقتصادي

حفاران نفت شیل آمریکا مشغول بازگشایی چاه ها هستند


برخی از حفاران در بزرگترین حوزه نفتی آمریکای شمالی در حال بازگشایی چاه هایی هستند که قبلاً با سقوط قیمت ها به علت پاندمی کرونا، به ناچار بسته شده بودند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از بلومبرگ، طبق اعلام غول صنعت خط لوله نفت آمریکا، انرژی ترنسفر، برخی از حفاران در بزرگترین حوزه نفتی آمریکای شمالی در حال بازگشایی چاه های نفتی هستند که قبلاً با سقوط قیمت ها به علت پاندمی کرونا مجبور به بستن آن شده بودند.

مکی مک کرا، مدیر ارشد تجاری این شرکت گفت: در بخش اصلی حوزه نفتی پرمیان، از ابتدای این ماه حدود 8 درصد از نفت ورودی به شبکه خط لوله انرژی ترنسفر کم شده بود.

او ادامه داد: اما امروز ما شاهد این هستیم که 25 درصد از این حجم کاهش داده شده به شبکه بازگشته است.

اظهارات مک کرا در حالی مطرح می شود که حفارانی نظیر کانتیننتال ریسورسس و کالون پترولیوم اعلام کرده بودند چاه های بیشتری را می بندند.

رایستاد انرژی هفته گذشته گزارش داد که حفاران آمریکایی برنامه هایی را برای کاهش روزانه 600 هزار بشکه نفت تا انتهای ماه آتی، اعلام کرده اند.

مک کرا گفت: به نظر می رسد شرکت های انرژی آمریکا این برنامه ها را در رویارویی با بدترین سقوط قیمت نفت به علت پاندمی ویروس کرونا و افت شدید تقاضا، اعلام کرده بودند اما حالا شرایط تغییر کرده و اوضاع در حال بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاران نفت شیل آمریکا مشغول بازگشایی چاه ها هستند

حفاران نفت شیل آمریکا مشغول بازگشایی چاه ها هستند