مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12سياسي

گلمرادی: مجلس یازدهم فکر نکند با گفتمان فعلی اش مسائل را حل می کند


یک عضو نمایندگان ولایی مجلس دهم خطاب به منتخبین مجلس یازدهم گفت: احساسی با موضوعات برخورد نکنید؛ فکر نکنید با گفتمانی که هم اکنون دارید مسائل حل می شود.

- یک عضو نمایندگان ولایی مجلس دهم خطاب به منتخبین مجلس یازدهم گفت: احساسی با موضوعات برخورد نکنید؛ فکر نکنید با گفتمانی که هم اکنون دارید مسائل حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای دریایی ارتش گفت: یکی از اشکالات اساسی در عدم توسعه کشور نگاه کوتاه مدتی بود که در دهه اخیر از جانب مسئولان شکل گرفت و نتیجه این برنامه ها وضعیت آزاردهنده امروز است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سه توصیه به دولت، مردم و منتخبین مجلس یازدهم دارم اظهار کرد: عده ای از مسئولان پایبند نظام هستند در کنار آنها افراد کم تعهد و مسئولیت ناپذیر هم وجود دارد.

مبادا به خاطر این مسئولان بی تعهد نسبت به آرمان های نظام دلسرد شویم.

توصیه سردار شهید قاسم سلیمانی بهترین راهنما و رهنمود است که از توصیه این بزرگوار برای پشتیبانی از ولایت فقیه استفاده کنیم آسیب به ولایت فقیه یعنی آسیب به نظام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلمرادی: مجلس یازدهم فکر نکند با گفتمان فعلی اش مسائل را حل می کند

گلمرادی: مجلس یازدهم فکر نکند با گفتمان فعلی اش مسائل را حل می کند