مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-12سياسي

418 فرهنگی گنبدکاووس در آستانه بازنشستگی/ انصراف 155 نفر از بازنشستگی در سال جاری


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از قرار گرفتن 418 نفر از فرهنگیان این شهرستان در آستانه بازنشستگی خبر داد.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال های سختی از نظر تامین نیروهای انسانی مورد نیاز برای تعلیم و تربیت به سر می بریم، اظهار کرد: در برهه ای قرار داریم که شیب صعودی تعداد بازنشستگان فرهنگی تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید به موازات بازنشستگی فرهنگیان عزیز برای جایگزینی این عزیزان و مدیریت پرسنل اقدامات لازم را صورت دهیم، افزود: تا به امروز به لطف خدا و همکاری فرهنگیان عزیز توانسته ایم با همت والا مدیریت منابع انسانی را به بهترین نحو ممکن عملیاتی کنیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سال جاری با بازنشستگی 418 نفر از فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس رو به رو خواهیم شد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را صورت دادیم تا با ارائه دلایل کافی و حساسیت شرایط همکارانمان را برای باقی ماندن یک سال دیگر در مسند معلمی اقناع کنیم.

نظرنژاد با اشاره به پیگیری ها و گفت و گوهایی که با تعدادی از مشمولان بازنشستگی در حوزه تعلیم و تربیت داشته است، گفت: خوشبختانه 155 نفر از معلمان شهرستان بنا به پیشنهاد ما پذیرفتند که با ثبت 31


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

418 فرهنگی گنبدکاووس در آستانه بازنشستگی/ انصراف 155 نفر از بازنشستگی در سال جاری

418 فرهنگی گنبدکاووس در آستانه بازنشستگی/ انصراف 155 نفر از بازنشستگی در سال جاری