مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:002020-05-11سياسي

ماجرای خروج سه عضو شورای شهر اراک از صحن رسمی و تصویب یک پیشنهاد


در جلسه امروز شورای شهر اراک پیشنهاد تصویب تراکم ساختمانی چهار طبقه و پیلوت به عنوان حداکثر تراکم ساختمانی در املاک مشمول قانون ماده واحده، - ایسنا/مرکزی در جلسه امروز شورای شهر اراک پیشنهاد تصویب تراکم ساختمانی چهار طبقه و پیلوت به عنوان حداکثر تراکم ساختمانی در املاک مشمول قانون ماده واحده، با 7 رای و بدون حضور سه عضو از اعضای شورا به تصویب رسید.

در واقع این سه نفر با هدف حضور نیافتن در رای گیری در خصوص پیشنهاد یاد شده، صحن را برای دقایقی ترک کردند.

قضیه از آنجا آغاز شد که درخواست شهردار درخصوص تصویب تراکم ساختمانی 4 طبقه و پیلوت به عنوان حداکثر تراکم ساختمانی در املاک مشمول قانون ماده واحده و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری در این خصوص در صحن مطرح شد، در حالی که مصوبه قبلی شورا در این خصوص اعطای تراکم بیش از چهار طبقه بوده است.

با طرح این موضوع، سعید نادری به عنوان موافق پیشنهاد شهردار بیان کرد: ساخت بیشتر از چهار طبقه در اینگونه زمین ها و املاک با هیچ یک از اصول شهرسازی همسو نیست.

اما علی جعفر محصولی به عنوان مخالف این پیشنهاد معتقد بود که دلیل اینکه پیشنهاد تراکم چهار طبقه داده می شود این است که اگر یک روز شهرداری بخواهد این زمین ها و املاک را تملک کند، غرامت بیش از حد ندهد، ضمن اینکه تا امروز شهرداری حتی یک مورد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خروج سه عضو شورای شهر اراک از صحن رسمی و تصویب یک پیشنهاد

ماجرای خروج سه عضو شورای شهر اراک از صحن رسمی و تصویب یک پیشنهاد