مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-11فرهنگي

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می آید


با پایان یافتن سریال کرگدن و کمی بعد، هم گناه و دل، فصل جدیدی از سریال ها با حضور جیران، عاشقانه 2، آقازاده و قورباغه در شبکه نمایش خانگی بازخواهد شد.

- با پایان یافتن سریال کرگدن و کمی بعد، هم گناه و دل، فصل جدیدی از سریال ها با حضور جیران، عاشقانه 2، آقازاده و قورباغه در شبکه نمایش خانگی بازخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، وب سایت کول دانلود امکان دانلود قانونی و رسمی این آثار را در کنار آرشیو بزرگی از فیلم ها و سریال ها برای شما علاقه مندان آماده کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا روش های دانلود این 4 سریال محبوب را به شما ارائه کنیم! تهیه کننده: آقازاده را ساخته ایم تا بسیاری را بی خواب کنیم! آقازاده عنوان اولین سریالی ست که از این لیست به مرحله پخش رسیده است.

این سریال بسیار جذاب و تماشایی که با تیم سازندگان سریال موفق پدر ساخته و تهیه شده است از روز عید فطر سال 99 قسمت اول خود را به نمایش خانگی عرضه می کند.

بازیگران و هنرپیشه های فراوانی از جمله امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می آید

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می آید