مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-11ورزشي

اسناد ورزش همدان در گنجینه اسناد ملی


سخنگوی ورزش همدان از ثبت اسناد تاریخی ورزش همدان در کتابخانه اسناد ملی کشور خبر داد و گفت: در جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، - حمدالله چاروسایی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به لزوم واگذاری اسناد ورزشی همدان به کتابخانه اسناد ملی اظهار کرد: ورزش استان همدان سرشار از افتخارآفرینی و موفقیت های ارزنده ملی و بین المللی است و این آمادگی وجود دارد تا اسناد، فیلم و تصاویر ارزشمند به این کتابخانه واگذار شود.

وی ادامه داد: این طرح در دیدار مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان مورد موافقت طرفین قرار گرفت تا این سازمان اسناد و تصاویر ارزشمند تاریخ ورزش استان همدان را آرشیو کند.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر همکاری لازم با مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: از آرشیو آثار ارزشمند ورزشی در این مجموعه استقبال می کنیم زیرا آثار مهم ورزشی برای آگاهی آیندگان در این آرشیو باید وارد شود.

وی افزود: ذخیره آثار ارزشمند از ورزش استان امری ضروری است و قطع به یقین این همکاری با مدیریت اسناد غرب کشور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد ورزش همدان در گنجینه اسناد ملی

اسناد ورزش همدان در گنجینه اسناد ملی