مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-11سياسي

افزایش اهمیت راهبردی امنیت غذایی در شرایط اقتصادی پساکرونا


شرایط اقتصادی پساکرونایی در جهان نیز اهمیت راهبردی امنیت غذایی را بیشتر کرده، ممنوعیت صادرات مواد غذایی و دارویی از علائم افول جهانی سازی و آغاز حمایت گرایی توسط لیبرال ترین کشورهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همایش مجازی بررسی علل و عوامل ارتقا و کارآمدی زنجیره های تامین با رویکرد جهش در تولید با حضور 200 نفر از مدیران شرکت های برتر حوزه کشاورزی و امنیت غذایی کشور به همت دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت و با همکاری روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر صبح امروز 22 اردیبهشت 99 برگزار شد.

در این همایش مجازی آقایان محمد جواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهروز کریمی، عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر و سجاد شکوهیار، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از سخنرانان اصلی بر خط بودند.

محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط تصویری آنلاین با این همایش اظهار داشت: ویژگی ها و ظرفیتهای بخش کشاورزی با توجه به دانش منابع انسانی، دانش بنیانی کشور و ظرفیت عظیم اشتغال زایی در کل زنجیره ارزش، انتفاع و ارزش افزوده بالای داخلی و خارجی از مرحله پژوهش ترویج، تولید، صنایع تبدیلی و تکمیلی و مصرف در بازار بزرگ داخلی و بازارهای منطقه ای و بین المللی و امنیت غذایی جمعیت بالای کشور آن را در زمره پیشران های اقتصاد ملی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اهمیت راهبردی امنیت غذایی در شرایط اقتصادی پساکرونا

افزایش اهمیت راهبردی امنیت غذایی در شرایط اقتصادی پساکرونا