مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-11سياسي

توزیع 14 هزار و 200 بسته معیشتی در مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران گفت: در رزمایش کمک مومنانه 14 هزار بسته معیشتی تهیه کردیم و 200 بسته نیز برای پیش مرگان کرد مسلمان مریوان که در دفاع مقدس با رزمندگان سه استان شمالی همکاری می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار عبدالله ملکی ظهر امروز در همایش سراسری مدیران کل استان ها با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بزرگ ترین مرکز فرهنگی کشور است و برای تکمیل آن نیازمند منابع مالی بسیار زیادی هستیم، اظهار کرد: پیگیر بودجه های ملی و استانی هستیم و بسیج سازندگی را نیز برای سرعت گرفتن پروژه های این مرکز پای کار آوردیم.

وی اعلام کرد: 327 شهید گمنام و 85 یادمان شهدای گمنام در مازندران داریم، 75 یادمان ساخته شد و 10 یادمان نیز از 20 تا 90 درصد پیشرفت داشته است که تا پایان سال جاری کار ساخت آن ها به پایان می رسد.

ملکی از تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این ستاد دارای 16 کمیته است که با حضور استاندار شکل گرفته و شرح وظایف به اعضاء آن ابلاغ و ستاد شهرستان ها نیز تشکیل شد.

این مسؤول یادآور شد: شورای فضای مجازی چهلمین سالگرد در دفاع مقدس هم تشکیل اولین جلسه را چهارشنبه هفته جاری با حضور 30 دستگاه برگزار می شود تا با بهره گیری از این فضا برنامه های گرامیداشت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 14 هزار و 200 بسته معیشتی در مازندران

توزیع 14 هزار و 200 بسته معیشتی در مازندران