مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-11سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران 14 هزار بسته معیشتی توزیع کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در همایش سراسری مدیران کل استان ها که با حضور سردار بهمن کارگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، افزود : پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک مؤمنانه در سخنرانی نیمه شعبان، با کمک همه پیشکسوتان استان این کار عملی شد و بسته ها شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، تن ماهی و دیگر اقلام غذایی بود که در اختیار خانوارهای کم درآمد و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 200 بسته معیشتی استان مازندران برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان که در دفاع مقدس با رزمندگان سه استان شمالی همکاری داشتند ، ارسال می شود.

سردار ملکی همچنین از آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران که در حاشیه رودخانه تجن ساری در حال ساخت است گزارشی ارائه کرد و گفت : برای تکمیل آن نیاز به منابع مالی بسیار زیادی داریم و پیگیر بودجه های ملی و استانی هستیم و بسیج سازندگی را نیز برای سرعت گرفتن پروژه های این مرکز پای کار آوردیم.

ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران در مساحتی حدود 60 هکتار در حاشیه رودخانه تجن ساری در قالب 24 طرح و در سه فاز در حالی وارد دوازدهمین سال شد که طبق بررسی های صورت گرفته 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول و دوم ان نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران 14 هزار بسته معیشتی توزیع کردند

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران 14 هزار بسته معیشتی توزیع کردند