مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-05-11اقتصادي

موافقت قطعه سازان و خودروسازان با تعیین قیمت خودرو در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مازیار بیگلو در نشست مشترک قطعه سازان و خودروسازان با بیان اینکه صنعت قطعه سازی اگرچه یک هفته با تاخیر کار خود را در سال جدید آغاز کرده است، - دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو از دستور رییس قوه قضاییه برای تعیین قیمت خودرو در بورس خبر داد و گفت: قطعه سازان و خودروسازان با این تصمیم موافقند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مازیار بیگلو در نشست مشترک قطعه سازان و خودروسازان با بیان اینکه صنعت قطعه سازی اگرچه یک هفته با تاخیر کار خود را در سال جدید آغاز کرده است، اما کمترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دیده است و بر این اساس، سعی کردیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: بر این اساس صنعت خودروسازی نیز با تیراژ خوبی امسال را آغاز کرده است، بنابراین امیدواریم که با حفظ تیراژ جلوی تلاطم بازار را بگیریم.

بیگلو از دستور رییس قوه قضاییه برای عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: اگر خودرو در بورس کالا عرضه شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

با فرمول قیمتگذاری شورای رقابت خودروسازان 40 هزار میلیارد تومان ضرر کردند همچنین احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان گفت: از ابتدای امسال ارز نیمایی به صنعت خودرو داده نشده است، این در حالی است که صنعت خودروسازی به دلیل عدم تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت قطعه سازان و خودروسازان با تعیین قیمت خودرو در بورس

موافقت قطعه سازان و خودروسازان با تعیین قیمت خودرو در بورس