مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-10اقتصادي

افزایش 50 درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس


براساس داده های آماری، ترافیک مرسولات پستی این استان درماه های پایانی سال گذشته و فروردین امسال نشان از رشد 50 درصدی دارد.

- ایسنا/فارس مدیر کل پست استان فارس گفت: براساس داده های آماری، ترافیک مرسولات پستی این استان درماه های پایانی سال گذشته و فروردین امسال نشان از رشد 50 درصدی دارد.

محسن مفتح یکشنبه 21 اردیبهشت در حاشیه بازدید از مراحل تجزیه و مبادلات مرسولات پستی شیراز به خبرنگاران گفت: عمده مرسولات را خریدهای اینترنتی شامل مایحتاج ضروری، لوازم بهداشتی، ضدعفونی کننده ها، پوشاک و کفش تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه خریدهای سفارش داده شده از سوی مردم توسط نامه رسان های پست در استان توزیع می شود، افزود: ترافیک پستی اسفند سال گذشته یک میلیون و فروردین امسال 750 هزار مرسوله بوده است.

مدیر کل پست استان فارس گفت: با توجه به افزایش مرسولات اینترنتی فعالان بخش تجزیه و مبادلات در پست شیراز و شهرستان ها برای رساندن مرسولات پستی به مردم تا پاسی از شب فعالیت می کنند.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که خریداران اینترنتی در بین ساکنان مناطق روستایی فارس هم افزایش یافته و این یک رکورد محسوب می شود.

مفتح با بیان اینکه استقبال مردم از خریدهای اینترنتی علاوه بر تحول در تولید، به اشتغال زایی هم کمک می کند، ادامه داد: فروشگاه های اینترنتی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

افزایش 50 درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس