مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-10پزشكي

واکنش وزارت بهداشت به حاشیه های پیش نویس یک سند


معاون آموزشی وزارت بهداشت با انتقاد از برخوردهای غیر متعارف و رسانه ای کردن پیش نویس سند برآورد نیروی انسانی علوم تغذیه، گفت: این طرح محصول بررسی پژوهشی و کار مطالعاتی چند ساله کارشناسان حوزه های مختلف است.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت با انتقاد از برخوردهای غیر متعارف و رسانه ای کردن پیش نویس سند برآورد نیروی انسانی علوم تغذیه، گفت: این طرح محصول بررسی پژوهشی و کار مطالعاتی چند ساله کارشناسان حوزه های مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست در واکنش به اعتراض دانشجویان تغذیه به پیش نویس سند نیروی انسانی این رشته، تدوین سند برآورد نیروی انسانی مورد نیاز کشور در رشته های علوم پزشکی از جمله علوم تغذیه را محصول چندین سال پژوهش و کار مطالعاتی توسط متخصصان و اساتید این رشته برشمرد و بر تعامل و همکاری با ذی نفعان این رشته دریافت نقطه نظرات آنها تاکید کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: گزارش چندین سال کار و پژوهش مطالعاتی رشته تغذیه در جلسه بورد تخصصی این رشته در بهمن ماه سال 98 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و نقطه نظرات همکاران و اساتید این رشته از کانال های مختلف دریافت شد و این معاونت در حال نهایی سازی متن با در نظر گرفتن جایگاه های تخصصی و عمومی زیرگروه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به حاشیه های پیش نویس یک سند

واکنش وزارت بهداشت به حاشیه های پیش نویس یک سند