مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-10پزشكي

واکنش معاون آموزشی وزارت بهداشت به اعتراض دانشجویان رشته تغذیه


معاون آموزشی وزارت بهداشت در واکنش به اعتراض برخی دانشجویان رشته علوم تغذیه به پیش نویس سند برآورد نیروی انسانی این رشته گفت: از ذی نفعان این رشته درخواست شد نقدهای علمی خود را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حق دوست تدوین سند برآورد نیروی انسانی مورد نیاز کشور در رشته های علوم پزشکی از جمله علوم تغذیه را محصول چندین سال پژوهش و کار مطالعاتی توسط متخصصان و اساتید این رشته برشمرد و بر تعامل و همکاری با ذی نفعان این رشته دریافت نقطه نظرات آنها تاکید کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اعتراض جمعی از دانشجویان رشته های علوم تغذیه به پیش نویس سند برآورد نیروی انسانی این رشته، اظهار داشت: گزارش چندین سال کار و پژوهش مطالعاتی رشته تغذیه در جلسه بورد تخصصی این رشته در بهمن ماه سال 98 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و نقطه نظرات همکاران و اساتید این رشته از کانال های مختلف دریافت شد و این معاونت در حال نهایی سازی متن با در نظر گرفتن جایگاه های تخصصی و عمومی زیرگروه های مختلف است.

حق دوست با انتقاد از برخوردهای غیرمتعارف و رسانه ای کردن یک پژوهش مطالعاتی و علمی، افزود: قطعا اظهارنظرهای راهگشای همکاران علوم تغذیه در جلسات فنی موثرتر از ایجاد تبلیغات در فضای مجازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون آموزشی وزارت بهداشت به اعتراض دانشجویان رشته تغذیه

واکنش معاون آموزشی وزارت بهداشت به اعتراض دانشجویان رشته تغذیه