مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-10سياسي

لنگرِ کرونای کنگر خورده را بالا بکشید


وقتی هنوز سر و صدای زیادی به پا نکرده بود، همگان بر این باور بودیم که او هم روزگار مدیدی در نزدمان نخواهد ماند ولی تا به امروز پافشاری کرده و ما را به عادت حضورش دعوت می کند.

- شاید اگر از قدیمی ها درباره خاطرات روزهای گذشته بپرسیم، تجربه های تلخ و شیرینی را بازگو کنند که بی درنگ همه نسل ها این خاطرات را تجربه نکنند.

شیوع طاعون، وبا، قحطی، جنگ جهانی، دفاع مقدس و .

، از جمله رخدادهایی است که گذشتگان ما در دفتر خاطرات شان از آن یاد کرده اند و امروز دفاتر خاطرات نسل حاضر، بار دیگر مجبور است خاطرات مشابه نسل گذشته را ثبت کند.

کرونا با وجود اینکه چندین ماه است که مهمان ما و سایر کشورهای دنیا است، اما به واسطه نوع درگیری که انسان ها با این ویروس دارند، کماکان باید آن را به لحاظ دستوری داخل گیومه بگذاریم تا یادمان نرود که این ویروس همان خاطره ای است که چند دهه بعد، نسل هایی که هنوز چشم به جهان نگشوده اند، از آن به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه نسل کنونی یاد خواهند کرد.

کرونا، ویروسی است که توانست بعد از گذشته نزدیک به چهار ماه، رکورد پرکاربردترین واژگان دنیا را از آن خود کرده و با اختلاف فاحش در صدر قرار گیرد.

امروز کافی است این واژه را در آدرس بار مرورگرها ثبت کنید، بلافاصله صدها هزار صفحه در وصف این ویروس ناخوانده باز می شود که هر کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنگرِ کرونای کنگر خورده را بالا بکشید

لنگرِ کرونای کنگر خورده را بالا بکشید