مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 14:002020-05-09حوادث

بازسازی بازار ایکی قاپیلی تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: بازسازی بازار ایکی قاپیلی تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد.

- بازسازی بازار "ایکی قاپیلی" تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: بازسازی بازار "ایکی قاپیلی" تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد.

احمد حمزه زاده، روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به همزمانی دو آتش سوزی در بازار ایکی قاپیلی تبریز و کلیسای نوتردام فرانسه اظهار کرد: 2000 متر مربع از کلیسای نوتردام و 2500 متر مربع از بازار تبریز در آتش سوزی آسیب دیدند، اما کار مرمت ایکی قاپیلی تبریز زودتر آغاز شد.

وی افزود: با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و تامین اعتبارات، مرمت و بازسازی این قسمت از بازار در کمتر از هشت ماه اجرایی شد و رکورد مرمت زده شد.

او با اشاره به آسیب وارد شده به بازار تبریز در آتش سوزی سال گذشته سرای دو دری، اظهار کرد: در این حادثه کمتر از یک سی ام بازار تبریز دچار آتش سوزی شده بود.

حمزه زاده گفت: مهار آتش سوزی سال گذشته به دلیل نصب شیرهای هیدرانت در بازار و کپسول های آتش خاموش کن، در سریع ترین زمان ممکن اتفاق افتاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بازار ایکی قاپیلی تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد

بازسازی بازار ایکی قاپیلی تبریز زودتر از کلیسای نوتردام آغاز شد