مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-09اقتصادي

تشدید نظارت های بهداشتی 25 اکیپ دامپزشکی یزد در ماه مبارک رمضان


مدیر کل دامپزشکی استان یزد از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با فعالیت 25 اکیپ بازرسی ثابت و سیار خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با فعالیت 25 اکیپ بازرسی ثابت و سیار خبر داد.

علی فاتحی نیا اظهار کرد: نظارت بهداشتی بر امر تولید، توزیع، حمل و نقل و عرضه ی فراورده های خام دامی از جمله مهمترین وظایف دامپزشکی به شمار می رود و دامپزشکی در طول تمامی ایام سال در حال اعمال این نظارت ها در سطح واحدهای تحت نظارت خود است ولی با این حال طی مناسبت های ملی و مذهبی و فراخور افزایش عرضه و تقاضا در بازار، اعمال این نظارت ها نیز افزایش می یابد که در همین راستا در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اطمینان از سلامت فراورده های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع، فراوری و عرضه ی فراورده های خام دامی تشدید شده است.

وی در خصوص نحوه ی اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت دامپزشکی ویژه ی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: کارشناسان دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان در قالب 12 اکیپ ثابت و 13 اکیپ سیار بازرسی و نظارت، سازماندهی شده و در دو شیفت کاری صبح و عصر با حضور و گشت زنی منظم در سطح استان اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش این اداره کل می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های بهداشتی 25 اکیپ دامپزشکی یزد در ماه مبارک رمضان

تشدید نظارت های بهداشتی 25 اکیپ دامپزشکی یزد در ماه مبارک رمضان