مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-09اجتماعي

فصل گردشگری دریاچه «گهر» از 15 خرداد تا 15 شهریورماه است


معاون میراث فرهنگی لرستان، تاکید کرد: در صورت شکست قطعی کرونا، گردشگران می توانند از 15 خرداد تا 15 شهریورماه به بازدید دریاچه زیبای «گهر» بروند.

- خرم آباد- معاون میراث فرهنگی لرستان، تاکید کرد: در صورت شکست قطعی کرونا، گردشگران می توانند از 15 خرداد تا 15 شهریورماه به بازدید دریاچه زیبای گهر بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر فلاحوند امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کثرت و تنوع جاذبه های گردشگری در استان لرستان، گفت: وجود تالاب های پلدختر و به ویژه چشمه های آب گرم مانند چشمه های آب گرم شهرستان دلفان فرصتی خوبی برای توسعه گردشگری سلامت و توریسم درمانی به شمار می رود.

وی، گفت: چشمه های آب گرم همواره دمای بین 50 تا 60 درجه دارند و می توانند به عنوان جاذبه های گردشگری سلامت محور استان، مورد توجه و استقبال گسترده ای قرار گیرند.

معاون میراث فرهنگی لرستان، اظهار داشت: لرستان دارای تنوع جاذبه های طبیعی و تاریخی بی شماری است که در این حوزه با نگاه اختصاصی به هر کدام از این جاذبه ها، توجه به فاکتورهای بازار هدف، توسعه زیرساخت های رفاهی و تفریحی و جذب سرمایه گذار می توان، درآمدزایی موفق و هدفمندی برای استان رقم زد.

فلاحوند، بیان کرد: استان لرستان با 70 درصد پوشش جنگلی و رشته کوه های مختلف و همچنین حدود 60 آبشار زیبا و منحصر به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل گردشگری دریاچه «گهر» از 15 خرداد تا 15 شهریورماه است

فصل گردشگری دریاچه «گهر» از 15 خرداد تا 15 شهریورماه است