مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-07اقتصادي

جریمه چند میلیون دلاری مرسدس بنز، پورشه و نیسان در کره جنوبی


کره جنوبی شرکت های خودروسازی مرسدس بنز، پورشه و نیسان را به اتهام تقلب و دستکاری در خودروهای دیزلی میلیون ها دلار جریمه کرد.

- کره جنوبی شرکت های خودروسازی مرسدس بنز، پورشه و نیسان را به اتهام تقلب و دستکاری در خودروهای دیزلی میلیون ها دلار جریمه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت محیط زیست کره جنوبی به تازگی از جریمه چندین میلیون دلاری شرکت های خودروسازی مرسدس بنز ، پورشه و نیسان به اتهام تقلب و دستکاری در میزان آلایندگی خودروهای دیزلی خبر داده است.

طبق تازه ترین اخبار منتشر شده در رسانه های خبری، برخی از مدل خودروهای دیزلی برندهای مرسدس بنز، پورشه و نیسان که در فاصله بین سال های 2012 تا 2018 میلادی تولید شده و در بازار کره جنوبی به فروش رسیده اند، توسط این خودروسازان دستکاری شده بودند تا میزان دقیق و صحیح آلایندگی موتور آنها مشخص نشود و آن ها بتوانند گواهی و پروتکل های زیست محیطی را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت محیط زیست کره جنوبی، شرکت مرسدس بنز در در این کشور، 105 میلیون دلار جریمه باید بپردازد که در این میان بیشترین مبلغ جریمه را به خود اختصاص داده است.

بعد از آن پورشه با 1.

3 میلیون دلار و نیسان نیز با 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه چند میلیون دلاری مرسدس بنز، پورشه و نیسان در کره جنوبی

جریمه چند میلیون دلاری مرسدس بنز، پورشه و نیسان در کره جنوبی