مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-07اقتصادي

حفاظت از معدن آلبلاغ اسفراین سالانه 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


علی اصغرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای تامین هزینه های مربوط به فعالیت حفاظت باید ساز و کار قانونی وجود دادشته باشد گفت: در این زمینه، منتظر صدور پروانه برای حفاظت از معدن آلبلاغ هستیم.

وی افزود: به محض اینکه پروانه صادر شود، نسبت به برگزاری مناقصه برای انتخاب شرکت حفاظتی، اقدام می کنیم و شرکت برنده مناقصه، طبق قرار داد، نیروها را در محل مستقر می کند.

وی گفت: از اول امسال، نیروهای ما به عنوان نمایندگان ایمیدرو، در منطقه آلبلاغ حضور دارند و کار شناسایی و پیجویی از اول امسال در حال انجام است.

اصغرزاده اظهار داشت: برای حفاظت از منطقه، ابتدا باید مجوز و پروانه اکتشاف به ایمیدرو داده شود که البته تاکنون محقق نشده است، البته صدور مجوز در حال انجام مراحل اداری است و امید می رود به زودی صادر شود.

وی گفت: ایمیدرو، کار حفاظت را انجام نمی دهد بلکه با انعقاد قرار داد با شرکت حفاظتی، تامین مالی و پرداخت هزینه های آن را عهده دار می شود.

وی تصریح کرد: طبق قانون معادن، برای انجام اقدامات مربوط به حفاظت، باید پروانه صادر شود و منطقه در اختیار ما قرار گیرد اما اکنون منطقه در اختیار سازمان محیط زیست است و تا پروانه صادر نشود، ایمیدرو مسوولیتی در آنجا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از معدن آلبلاغ اسفراین سالانه 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

حفاظت از معدن آلبلاغ اسفراین سالانه 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد