مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-05-06اقتصادي

سایه کرونا بر بازار اصفهان در رمضان «رهتاب»بازار را کنترل می کند؟


خبرگزاری مهر، گروه استان ها- عاطفه علیان: سایه کرونا بر ماه صیام سنگینی کرده و بازارهای اصفهان در رکود، ماه مبارک رمضان را سپری می کنند.

در این شرایط نگرانی از گران فروشی کالاهای اساسی یکی از گله مندی های شهروندان اصفهانی است.

ناصر رجایی، شهروند اصفهانی که مشغول خرید از بازار روز کوثر است در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال با محدودیت های شیوع بیماری کرونا ماه رمضان رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است؛ دیگر نمی توان به مسجد و تکیه ها رفت و از مراسم افطاری که با خانواده و خویشاوندان و دوستان می گرفتیم هم خبری نیست.

وی افزود: هرسال در ماه مبارک رمضان، برخی اقلام خوراکی ضروری با افزایش تقاضا همراه است؛ امسال هم علی رغم رکود و کسادی بازار، قیمت برخی اقلام خوراکی افزایش یافته است.

این شهروند اصفهانی با اشاره به افزایش قیمت میوه و حبوبات گفت: قیمت لیموترش، لیموشیرین، گوجه فرنگی و سیب زمینی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است و باید نظارت بیشتری بر بازار میوه شود.

فاطمه مشکلانی شهروند دیگری است که برای خرید به یکی از بازارهای روز آمده است، وی درحالی که قیمت کالاهای مختلف را بررسی می کند در ارتباط با قیمت کالاها به خبرنگار مهر می گوید: افرایش قیمت کالا در ماه رمضان موضوعی است که هرساله شاهد آن هستیم اما امسال نمی دانم این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه کرونا بر بازار اصفهان در رمضان «رهتاب»بازار را کنترل می کند؟

سایه کرونا بر بازار اصفهان در رمضان «رهتاب»بازار را کنترل می کند؟