مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-05-06اقتصادي

امسال 300 حلقه چاه غیرمجاز مسدود می کنیم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بااشاره به مسدود کردن 250 حلقه چاه غیرمجاز و مدیریت 24 میلیون متر مکعب آب در استان طی سال قبل، گفت: طبق برنامه امسال هم 300 حلقه چاه غیرمجاز دیگر را مسدود می کنیم.

- بهرام درویشی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان که امروز(17 اردیبهشت) برگزارشد، بااشاره به وجود بیش از پنج هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان، اظهار کرد: تا حدود یک دهه پیش تعداد این چاه های غیرمجاز حدود 10 هزار و 500 حلقه بود که در سالهای گذشته 5400 حلقه آن مسدود شده است.

وی بابیان اینکه هر ساله سهم هر استان برای مسدود کردن چاه های غیرمجاز مشخص می شود، گفت: طی سال گذشته علیرغم محدودیت مالی که داشتیم، حدود 250 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود کردیم که این مسئله باعث مدیریت 24 میلیون مترمکعب آب شد.

مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه تصریح کرد: طبق برنامه ای که برای امسال در نظر گرفته ایم، حدود 300 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه در مسدود کردن چاه های غیرمجاز بیشتر روی مواردی که در حوزه آبخوان قرار گرفته اند تاکید می شود، اعلام کرد: هرچند گشت ها و بازرسی های ما بصورت مداوم در دشت ها انجام می شود، اما متاسفانه هر سال شاهد افزایش چاه های غیرمجاز هستیم که باید در این رابطه از بعد فرهنگی کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 300 حلقه چاه غیرمجاز مسدود می کنیم

امسال 300 حلقه چاه غیرمجاز مسدود می کنیم