مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-06ورزشي

تجربه رقابت های مجازی در جشنواره های فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان


معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امسال به علت شیوع کرونا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به شکل مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب الله ناظریان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان مسابقات کاراته مجازی با عنوان همراه با کاراته در بخش کاتای انفرادی آقایان و بانوان در همه رده های کمربندی و سبک های آزاد ویژه آقایان و بانوان با همکاری هیئت کاراته استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: کمیته داوران هیئت کاراته استان چند اجرای کاتا را پیشنهاد داده و خانواده ها فیلم اجرای این فرم ها توسط فرزندان خود را برای کانال هیئت کاراته ارسال کرده که پس از داوری، به نفرات اول تا سوم این رقابت ها احکام قهرمانی اهدا می شود.

وی با اشاره به استقبال کاراته کاهای اصفهانی از مسابقات مجازی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی باعث شده ورزش و تحرک در خانه ها تداوم پیدا کند و نشان داد که حتی در شرایط فعلی نیز می توان در سطح خوبی در خانه تمرین کرد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات تکواندو مجازی بانوان و آقایان نیز در بخش کاتا با عنوان همراه با تکواندو با همکاری هیئت تکواندو استان اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه رقابت های مجازی در جشنواره های فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان

تجربه رقابت های مجازی در جشنواره های فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان