مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-06اقتصادي

صنایع کردستان برای مقابله با کرونا 3.2 میلیارد تومان کمک کردند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای صنعتی استان بعد از شیوع کرونا تاکنون سه میلیارد و 200 میلیون تومان برای خرید کالا و تجهیزات پزشکی کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، محمد دره وزمی در کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی استان ضمن تشکر از همکاری اصناف و بازاریان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: اسفند، ماه طلایی کسب و کار واحدهای صنفی است و ماه پایانی سال 98 برای حفظ سلامت آحاد مردم در مقابل بیماری کرونا، بازار در این استان هم مانند دیگر استان های کشور تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی کردستان در این اقدام ملی پیشرو بودند، افزود: 69 هزار و 930 واحد صنفی دارای پروانه کسب در این استان وجود دارد که از این تعداد حدود شش هزار واحد جزو واحدهای پرخطر در ایام کرونا شناسایی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه گشت های مشترک با محوریت فرمانداری و مرکز بهداشت در شهرستان های مختلف برای بازدید از واحدهای صنفی تشکیل شد، ادامه داد: در نتیجه گشت و بازرسی های انجام شده بیش از یک هزار واحد صنفی پرخطر در استان شامل چندین پاساژ و مجتمع تجاری پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کردستان برای مقابله با کرونا 3.2 میلیارد تومان کمک کردند

صنایع کردستان برای مقابله با کرونا 3.2 میلیارد تومان کمک کردند