مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-06اقتصادي

مطالبه حقابه کشاورزی گلپایگان پیگیری می شود


مجری بهره برداری سد مخزنی کوچری گلپایگان گفت: در شرایط ترسالی مطالبه فرماندار گلپایگان در افزایش حقابه کشاورزی معقول است و مانعی نیست منتها در شرایط خشکسالی ممکن این مطالبه تحقق پیدا نکند.

- کوروش نادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی در پی بارش های سال زراعی شاهد سرریز شدن سد مخزنی کوچری گلپایگان هستیم و امیدواریم با توجه به نیازها و نوع مصارف صرفه جویی لازم و مدیریت بهینه نسبت به این منبع مهم خدادی انجام دهیم.

مجری بهره برداری سد مخزنی کوچری گلپایگان گفت: با وجود حوضه آبریز شهرستان گلپایگان در گذشته مدیریت سد کوچری در زیرمجموعه شرکت آب منطقه تهران قرار داشت و به همان لحاظ دستگاه اجرایی سد کوچری و سامانه انتقال تهران بود و اکنون 98 درصد عملیات به اتمام رسیده و عملیات دیگر مربوط به تکمیل است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه استان های اصفهان، مرکزی و قم از منبع آب سد کوچری بهره مند می شوند و با توجه مصارف مختلف بنا بر تصمیم گیری مقرر شده است یک دستگاه فرا استانی مدیریت سد کوچری گلپایگان را عهده دار شود.

نادری افزود: سال 99 قانون شرکت توسعه آب ایران تعیین شده و امیدواریم به عنوان مدیر بهره برداری این مجموعه در خدمت بهره برداران باشیم و همواره بارش های خوبی داشته باشیم، بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه حقابه کشاورزی گلپایگان پیگیری می شود

مطالبه حقابه کشاورزی گلپایگان پیگیری می شود