مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 18:452020-05-05سياسي

پایان تصویربرداری سریال مرثیه یا سرزده


سریال مرثیه یا سرزده به همت صداوسیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان های رسانه ملی، برای پخش در شب های قدر تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، سریال مرثیه یا سرزده به همت صداوسیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان های رسانه ملی، برای پخش در شب های قدر تولید شد.

تصویربرداری سریال 60 روز و در ایام بیماری کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  به طول انجامید.

این سریال در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا هم اطلاع رسانی شود و سریالی به روز و در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده اند که دست روزگار مسیر آن ها را از یکدیگر جدا کرده است، رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است، چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می شود، امروز اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تأثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد که با زده شدن رد آن ها توسط یکی از افراد رضا تمام برنامه ریزی ها بهم ریخته، رضا و اصلان مجدد مقابل یکدیگر قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تصویربرداری سریال مرثیه یا سرزده

پایان تصویربرداری سریال مرثیه یا سرزده