مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-05پزشكي

ساخت بیمارستان های جدید در همدان تحقق توریسم سلامت را سرعت می دهد


ساخت بیمارستان های جدید و تجهیز بیمارستان های موجود در همدان تحقق توریسم سلامت را سرعت می دهد.

- همدان - رییس شورای شهر همدان گفت: ساخت بیمارستان های جدید و تجهیز بیمارستان های موجود در همدان تحقق توریسم سلامت را سرعت می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان پیش از ظهر سه شنبه در بازدید اعضای شورای شهر همدان از روند اجرای بیمارستان اکباتان همدان با بیان اینکه کادر درمان در کنترل بحران کرونا خوش درخشیدند، گفت: تلاش های پزشکان، پرستاران و کارکنان کادر درمان همدان سبب شد در مقیاس کشور وضعیتی نزدیک به سفید حاصل شود و با اقداماتی که از قبل صورت گرفت از شرایط بهتری نسبت به دیگر استان ها برخوردار شدیم.

کامران گردان به ساخت بیمارستان اکباتان اشاره کرد و با بیان اینکه این بیمارستان می تواند در موضوع توریسم سلامت نیز مورد استفاده قرار گیرد و شرایط خدمت رسانی به مردم شهر و استان را ارتقا دهد، گفت: باید تلاش کنیم این پروژه زودتر به بهره برداری برسد زیرا هرچه پروژه زمانبر شود هزینه ها بالاتر رفته و دچار مشکلات عدیده می شود.

وی تصریح کرد: هدف از این بازدید ایجاد تعامل و درک مسائل و دغدغه ها از نزدیک بود تا بتوانیم با هم افزایی و بیان معضلات و تدبیر راهکارها کمک بیشتری به حوزه سلامت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان های جدید در همدان تحقق توریسم سلامت را سرعت می دهد

ساخت بیمارستان های جدید در همدان تحقق توریسم سلامت را سرعت می دهد