مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-05سياسي

77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع شد


در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح «کمک مومنانه» تاکنون بیش از 77 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان گلستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه از 21 فروردین ماه توسط سپاه نینوا گلستان کلید خورد.

وی تصریح کرد: در این طرح بین  پایگاه های بسیج سراسر استان، فرماندهان سپاه شهرستان ها، نیکوکاران، همه دستگاه ها، واقفان و همه افرادی که حاضر به کمک بودند همدلی و وفاق ایجاد شده و در قالب قرارگاه تهیه بسته های معیشتی آغاز شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به توزیع 77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ادامه داد: سپاه، پایگاه های بسیج با کمک دهیاران و بخشداران تاکنون بیش از 77 هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طرح مواسات و کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و تعداد بسته های معیشتی تا روز 15 ماه مبارک رمضان که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت است به 100 هزار بسته خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع شد

77 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع شد