مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-05اقتصادي

کمک 44 میلیون تومانی کارکنان کمیته امداد کردستان به نیازمندان


کارکنان کمیته امداد استان با هدف کمک به خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان 44 میلیون تومان از حقوق خود را اهدا کردند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: کارکنان کمیته امداد استان با هدف کمک به خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان 44 میلیون تومان از حقوق خود را اهدا کردند.

محمد رسول شیخی زاده امروز(16 اردیبهشت) جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مبلغ با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا اهداء شده و در قالب غذای گرم و سبد مواد خوراکی بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می شود.

وی افزود: کمیته امداد استان کردستان در تمامی ایام ماه مبارک رمضان در سطح کلیه شهرستان ها غذای گرم و یا سبد مواد غذایی بین خانواده های نیازمند توزیع می کند.

شیخی زاده بیان کرد: خیرانی که تمایل به این کار خداپسندانه دارند می توانند کمک های خود را در قالب کمک نقدی، مواد خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و .

و همچنین مواد شوینده و بهداشتی از طریق این نهاد به خانواده های نیازمند اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین شماره کارت 6037997900000473 و شماره گیری کد #1*8877* از طریق موبایل برای دریافت کمک های نیکوکاران و تامین مایحتاج اولیه نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص داه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 44 میلیون تومانی کارکنان کمیته امداد کردستان به نیازمندان

کمک 44 میلیون تومانی کارکنان کمیته امداد کردستان به نیازمندان