مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-05اجتماعي

نگاه های متفاوت به نیلوفرهای تالاب ولوکلا/مرگ نیلوفرها به آب و خاک کشیده شد


نیلوفرهایی که قلب تپنده تالاب ولوکلا بودند از بین رفتند دلیلش هم بحث آب و تامین آب برای کشاورزان بوده که این نیلوفرها زیر چنگال بلدوزرها جان دادند و صدای ناله شان به گوش کسی نرسید اما مسؤولان محیط زیست و دوستداران طبیعت نظر دیگری دارند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی تالاب ولوکلای بابل را که قبلا با نام تالاب نیلوفر می شناختند طی سال های گذشته به دلیل لایروبی شاهد نیلوفرتراشی در این تالاب رخ داده و بلدوزرها به جان نیلوفرها افتادند به طوری دیگر از آن همه نیلوفر خبری نیست و شادابی از این تالاب رخت بربسته است.

  وسعت 22 هکتاری تالاب ولوکلای بابل پُربود از نیلوفر، ولی الان دیگر از آن زیبایی خبری نیست  داغ نیلوفرها به دل تالاب نشست، نیلوفرهایی که قلب تپنده تالاب بودند از بین رفتند دلیلش هم بحث آب و تامین آب برای کشاورزان بوده که این نیلوفرها زیر چنگال بلدوزرها جان دادند و صدای ناله شان به گوش کسی نرسید.

این تالاب 22 هکتاری ولوکلا بین روستا های کشتلی چناربن و روستای ولوکلای بابل واقع شده که برای لایروبی طی دو سال گذشته، کم کم به دست نابودی سپرده شده و برخی اعتقاد دارند آتش اختلاف روستای ولوکلا و کشتلی دامان چنین اتفاقی را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های متفاوت به نیلوفرهای تالاب ولوکلا/مرگ نیلوفرها به آب و خاک کشیده شد

نگاه های متفاوت به نیلوفرهای تالاب ولوکلا/مرگ نیلوفرها به آب و خاک کشیده شد