مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-05بين الملل

ترامپ: جو بایدن به وارن مدیون است


دونالد ترامپ تکذیب اتهام تعرض جنسی جو بایدن به یکی از کارکنان سابق سنا را مورد انتقاد قرار داد و گفت، جمهوری خواهان در هنگام مواجه شدن با اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی با رفتاری بسیار شدیدتر نسبت به دموکرات ها روبه رو می شوند.

- دونالد ترامپ تکذیب اتهام تعرض جنسی جو بایدن به یکی از کارکنان سابق سنا را مورد انتقاد قرار داد و گفت، جمهوری خواهان در هنگام مواجه شدن با اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی با رفتاری بسیار شدیدتر نسبت به دموکرات ها روبه رو می شوند.

او همچنین جو بایدن را به الیزابت وارن مدیون دانست و گفت، بایدن باید وارن را برای پست معاون رییس جمهور برگزیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگویی با روزنامه واشنگتن پست اظهار کرد: به نظر من انتخاب کلمات او (جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020) در تکذیب این اتهام چندان خوب نبود اما او خودش باید به این مشکلات رسیدگی کند و باید دید چگونه این کار را پیش می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک پست، ترامپ اشاره ای نکرد که دقیقا درباره چه بخشی از سخنان بایدن صحبت می کند اما گفت، بر این باور است که در مواجهه با اتهامات سوء رفتار جنسی، جمهوری خواهان با رفتارهای سختگیرانه تری نسبت به دموکرات ها روبه رو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: جو بایدن به وارن مدیون است

ترامپ: جو بایدن به وارن مدیون است