مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 23:152020-05-04اقتصادي

رونق فرودگاه خرم آباد با اجرای 14 طرح صنعت هوانوردی


علی کاملی بامداد سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به نگرش شرکت فرودگاه های کشور به صنعت هوانوردی؛ فرودگاه خرم آباد جهت راه اندازی این صنعت، آمادگی دارد با اشتراک گذاری مجوز فعالیت های هوانوردی عمومی (A.

O.

C ) و در اختیار گذاشتن اماکن مورد نیاز با کمترین سرمایه گذاری توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و بخش خصوصی یا دولتی نسبت به آغاز فعالیت در این حوزه اقدام کند.

وی با بیان این که 14 پروژه قابل اجرا در صنعت هوانوردی عمومی در استان تعریف شده اظهار داشت: آموزش خلبانیCPL و PPL، راه اندازی پروازهای تفریحی، جشنواره ورزش های هوایی، تبادل مرسولات پستی، پایش خطوط لوله نفت و گاز سراسری و پایش جنگل ها، مراتع و منابع طبیعی از جمله پروژه های تعریف شده است.

کاملی گفت: پایش و حفاظت از مناطق حفاظت شده و حیات وحش، پایش جاده ها، رودخانه ها، مزارع و باغات، خدمات سمپاشی هوایی، ایرتاکسی، ایر آمبولانس، گردشگری هوایی، بحران و پدافند غیر عامل و نقشه برداری از دیگر طرح های تدوین شده به شمار می رود.

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه آغاز این فعالیت ها مزایای بسیاری برای استان در پی خواهد داشت ادامه داد: با اجرایی شده این پروژه ها، لرستان در بحث منابع طبیعی، جنگل ها، مراتع، محیط زیست، حیات وحش، مرسولات پستی، امداد و نجات و اورژانس هوایی و در زاگرس مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فرودگاه خرم آباد با اجرای 14 طرح صنعت هوانوردی

رونق فرودگاه خرم آباد با اجرای 14 طرح صنعت هوانوردی