مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-05-04اقتصادي

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در پاییز


دکتر ایرج حریرچی دوشنبه پس از بازدید از بازار ماهی فروشان بندرعباس اظهار داشت: البته افزایش ابتلا به شدت اسفندماه پارسال نخواهد بود، اما در هر صورت یک روند افزایشی خواهیم داشت .

وی با اشاره به گرم شدن هوا و پیش رو بودن فصل تابستان، گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که گرمای هوا تاثیری بر کرونا ندارد و همواره باید رعایت نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم زنجیره انتقال این بیماری را تا حدامکان کنترل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها، در دو ماه آینده روند ابتلا به کرونا در کشور تا حدودی نزولی خواهد بود و تنها در برخی از استان ها افزایش موارد ابتلا خواهیم داشت.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم باید برای در امان ماندن از این ویروس تا زمان کشف واکسن و درمان قطعی برای آن، نکات بهداشتی را کاملا جدی بگیرند و از سرگیری فعالیت ها را به منزله اتمام این بحران تلقی نکنند.

مساجد شهرهای زیارتی تنها برای برگزاری نماز جماعت باز خواهند بود وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده در خصوص بازگشایی مساجد و مدارس در مناطق کم خطر، گفت: مساجد شهرهای زیارتی کم خطر تنها برای برگزاری نماز جماعت باز خواهند بود و هرگونه سخنرانی و مراسم با تجمعات زیاد در آن ها همچنان ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در پاییز

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در پاییز