مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-05-04سياسي

نیکوکار سنندجی 300 بسته غذایی و 30 هزار قرص نان را به نیازمندان اهدا کرد


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: یکی از خیران تامین 300 بسته مواد خوراکی و 30 هزار قرص نان برای نیازمندان سننندجی در ماه رمضان را تقبل کرده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: یکی از خیران تامین 300 بسته مواد خوراکی و 30 هزار قرص نان برای نیازمندان سننندجی در ماه رمضان را تقبل کرده است.

محمد رسول شیخی زاده امروز(15 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان کمیته امداد نسبت به اطعام نیازمندان از طریق تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های مواد خوراکی اقدام کرده و ادارات، سازمان ها و خیران نیز در این کار خیرخواهانه مشارکت دارند.

وی افزود: یکی از افراد نیکوکار به اسم بهنام محمدی، برای اطعام نیازمندان سنندجی در ایام ماه مبارک رمضان تامین 300 بسته غذایی 160 هزار تومانی و همچنین 30 هزار قرص نان را تقبل کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: ارزش ریالی این کمک ها بیش از 54 میلیون تومان است.

شیخی زاه خاطرنشان کرد: این کمک در قالب بسته های مواد خوراکی توسط کارکنان این نهاد به صورت روزانه در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع و درب منازل آنها تحویل داده می شود.

وی در پایان یادآور شد: این شخض نیکوکار همچنین در مناسبت های مختلف و در زمینه کمک به مشکلات درمانی، تحصیلی، تامین مسکن و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکار سنندجی 300 بسته غذایی و 30 هزار قرص نان را به نیازمندان اهدا کرد

نیکوکار سنندجی 300 بسته غذایی و 30 هزار قرص نان را به نیازمندان اهدا کرد