مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-05-04اقتصادي

11 نقطه روستایی خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت مجهز شد


حسن آذری نصرآباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت مخابرات در راستای اجرای پروژه USO با کمک اعتبارات دولتی به دنبال توسعه اینترنت و سایت های همراه اول در روستاها است که از سال گذشته تاکنون 43 سایت 2G در شهرستان های بشرویه، بیرجند، درمیان، زیرکوه، سربیشه، فردوس، قاین، نهبندان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به راه اندازی سه سایت 3G در شهرستان های طبس، بشرویه و بیرجند از سال گذشته تاکنون اضافه کرد: 18 سایت 4G نیز با کمک اعتبارات دولتی در شهرستان های بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سربیشه، طبس، فردوس و قاین راه اندازی شده است.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: 10 نقطه روستایی بهره مند از سایت تلفن همراه نسل دوم ( 2G) و یک نقطه روستایی نسل چهارم همراه (4G) از سال گذشته تاکنون به تجهیزات اینترنت پرسرعت تلفن همراه مجهز شده اند که این مهم در توسعه روستایی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: برای اجرای این سایت های تلفن همراه در روستاهای خراسان جنوبی 410 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات هزینه شده است.

آذری نصرآباد گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول، شبکه تلفن همراه در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 نقطه روستایی خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت مجهز شد

11 نقطه روستایی خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت مجهز شد