مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-04فناوري

امکان پرداخت تلفنی قبض گاز مشترکان رشت مهیا شد


حسین اکبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت گاز گیلان پس از شیوع ویروس کرونا زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات مجازی و غیر حضوری در استان فرا هم کرده است، اظهار کرد: هم اکنون سامانه های تلفنی 3414 و 3415، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس www.

nigc-gl.

ir، سامانه 20006194، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان درگاههایی هستندکه آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکان می باشند.

وی با اشاره به امکان برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان از طریق راه اندازی سامانه تلفنی 3414و 3415 تصریح کرد: مشترکان پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات،درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت نمایند.

وی افزود: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین 3414 مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از مردم استان خواست تا از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه های ارتباطی یاد شده پیگیری کنند ؛ چرا که علاوه بر حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا در مواردی همچون از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت تلفنی قبض گاز مشترکان رشت مهیا شد

امکان پرداخت تلفنی قبض گاز مشترکان رشت مهیا شد