مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-04فرهنگي

اگر امسال جشنواره ای برگزار نشود اتفاقی می افتد؟!


شرایط فعلی کشور با شیوع ویروس کرونا این ضرورت را برای تئاتر به وجود آورده است که خیلی جدی و اساسی فلسفه برگزاری جشنواره ها بررسی شود چون شاید همه متوجه شوند هیچ اتفاقی نمی افتد اگر این جشنواره ها اصلا برگزار نشوند.

- حسین کیانی معتقد است: شرایط فعلی کشور با شیوع ویروس کرونا این ضرورت را برای تئاتر به وجود آورده است که خیلی جدی و اساسی فلسفه برگزاری جشنواره ها بررسی شود چون شاید همه متوجه شوند هیچ اتفاقی نمی افتد اگر این جشنواره ها اصلا برگزار نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وضعیت بلاتکلیف اجراهای تئاتر که به پایان سومین ماه خود نزدیک می شود، شرایط پیچیده ای را هم برای هنرمندان تئاتر و هم متولیان دولتی آن به وجود آورده است.

این روزها اگرچه احتمالاتی از زمان بازگشایی سالن های تئاتر شنیده می شود اما خیلی ها خوب می دانند کار به این سادگی ها هم نیست و شاید تئاتر به دلیل ذات هنری اش دیرتر از دیگر عرصه ها مثل سینما و موسیقی بتواند به روزهای قبلش برگردد.

در این اوضاع یکی از مهم ترین دغدغه هایی که بیشتر از هنرمند، متوجه مدیریت تئاتر است نحوه برگزاری جشنواره های تئاتری است؛ جشنواره هایی که بعضی از آن ها مستقیم توسط اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می شوند و بعضی هم توسط دستگاه ها و نهادهای دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر امسال جشنواره ای برگزار نشود اتفاقی می افتد؟!

اگر امسال جشنواره ای برگزار نشود اتفاقی می افتد؟!