مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-04اقتصادي

نرخِ کارمزد جایگاه داران سوخت افزایش یابد


عضو ناظرِ مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی گفت: با توجه به کاهش مصرف بنزین باید نرخ کارمزد جایگاه داران سوخت افزایش پیدا کند و تصمیماتی که دولت برای کمک به کارگران گرفته باید این کمک ها را به جایگاه داران سوخت هم تسری دهند.

- ایسنا/اصفهان عضو ناظرِ مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی گفت: با توجه به کاهش مصرف بنزین باید نرخ کارمزد جایگاه داران سوخت افزایش پیدا کند و تصمیماتی که دولت برای کمک به کارگران گرفته باید این کمک ها را به جایگاه داران سوخت هم تسری دهند.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص کاهش 50 درصدی مصرف بنزین و مشکلات جایگاه داران، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها در پی شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند و درآمدها کاهش پیدا کرد جایگاه داران بنزین هم طبیعتاً با کاهش فروش بنزین مواجه شدند و در ایام قبل و بعد از عید نوروز میزان مصرف بنزین کاهش چشم گیری پیدا کرد و بسیاری از مخازن کشور پر شد.

وی افزود: قبل از کرونا مصرف روزانه بنزین 100 میلیون لیتر بود که هم اکنون به 30 میلیون لیتر در روز کاهش پیدا کرده است و در نتیجه جایگاه داران با کاهش درآمد مواجه شدند.

با توجه به این مشکل باید نرخ کارمزد جایگاه داران افزایش پیدا کند و تصمیماتی که دولت برای کمک به کارگران گرفته باید این کمک ها را به جایگاه داران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخِ کارمزد جایگاه داران سوخت افزایش یابد

نرخِ کارمزد جایگاه داران سوخت افزایش یابد