مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-04دانش

تولید اقلام ضدعفونی توسط مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک


رییس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به تولید انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در این مرکز گفت: این مرکز توان تولید روزانه 5 هزار لیتر اقلام ضدعفونی را دارد.

- رییس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به تولید انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در این مرکز گفت: این مرکز توان تولید روزانه 5 هزار لیتر اقلام ضدعفونی را دارد.

دکتر غلامرضا نادری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و ضرورت تولید انواع و اقسام اقلام ضدعفونی و بهداشتی، بیان کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از ابتدای فروردین ماه با توجه به ضرورت ها، تولید انواع اقلام ضدعفونی را با پایه الکل و گیاه آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز تحقیقات یک آزمایشگاه مرجع است و امکان و توان ارزیابی و بررسی اقلام تولیدی را دارد، افزود: با وجود تایید این اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط آزمایشگاه مرجع و تولیدات محصولات براساس پروتکل های سازمان جهانی بهداشت، اما برای دریافت سیب سلامت از وزارت بهداشت، تمامی تولیدات صورت گرفته برای دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده است.

نادری به تولید 5 نوع محصول با پایه الکل 70 درصد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اسپری 50 میلی گرمی دست، آرام ریز 125 میلی گرمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اقلام ضدعفونی توسط مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک

تولید اقلام ضدعفونی توسط مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک