مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 03:362020-05-04حوادث

حفظ شان و جایگاه ماه مبارک رمضان از سوی همه اقشار ضروری است


سرهنگ رسول برزویی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست.

وی با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء عام برابر قانون جرم است، افزود: با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با تقدیر از همراهی مردم فهیم استان در تعامل و همکاری با پلیس در حوزه های امنیت اجتماعی، ادامه داد: مردم متدین ما قطعاً حرمت ماه مبارک را حفظ خواهند کرد و چنانچه معدود افرادی بخواهند با بد حجابی و بد پوششی که خود از مصادیق جرم است در معابر عمومی، داخل خودروها، پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز گردشگری هنجار شکنی کنند با هماهنگی مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ برزویی در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی از قبیل رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی و غیره، بیان کرد: ارائه خدمات به صورت حقیقی و مجازی فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعت روزه داری (از اذان صبح تا غروب) صرفاً برای عرضه غذای سرد و به صورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از افطار تا اذان صبح مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شان و جایگاه ماه مبارک رمضان از سوی همه اقشار ضروری است

حفظ شان و جایگاه ماه مبارک رمضان از سوی همه اقشار ضروری است