مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 14:102020-05-03حوادث

برخورد قانونی پلیس با روزه خواری در ملاء عام


جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری، با روزه خواران در ملا عام طبق قانون برخورد می شود.

- رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست.

وی با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء عام برابر قانون جرم است، گفت: با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

برزویی با تقدیر از همراهی مردم فهیم استان در تعامل و همکاری با پلیس در حوزه های امنیت اجتماعی، افزود: مردم متدین ما قطعا حرمت ماه مبارک را حفظ خواهند کرد و چنانچه معدود افرادی بخواهند با بدحجابی و بدپوششی که خود از مصادیق جرم است در معابر عمومی، داخل خودروها، پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز گردشگری هنجار شکنی کنند با هماهنگی مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی از قبیل رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی و غیره گفت: ارائه خدمات بصورت حقیقی و مجازی فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعت روزه داری (از اذان صبح تا غروب) صرفاً برای عرضه غذای سرد و بصورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی پلیس با روزه خواری در ملاء عام

برخورد قانونی پلیس با روزه خواری در ملاء عام