مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-03اقتصادي

اوضاع وخیم بازار فروش خودرو همچنان ادامه دارد!


شرکت خودروسازی دایملر به تازگی اعلام کرده روند نزولی سودآوری این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت تقاضا در بازارهای جهانی همچنان ادامه خواهد داشت.

- شرکت خودروسازی دایملر به تازگی اعلام کرده روند نزولی سودآوری این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت تقاضا در بازارهای جهانی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البته این خودروساز آلمانی در پیش بینی های خود، ابراز امیدواری کرده است که بتواند تا پایان سال جاری میلادی درامد زایی بیشتری نسبت به سال گذشته برای خود کسب کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در مجله فوربس، دایملر که علاوه بر تولید خودروهای لوکس سواری به عرضه کامیون و اتوبوس در جهان معروف است، با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از افت شدید سود عملیاتی خود به میزان 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد به عبارتی دیگر سود عملیاتی دایملر در این بازه زمانی با کاهش 70 درصدی به 617 میلیون یورو معادل 670 میلیون دلار رسیده است.

هرالد ویلهلم یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت دایملر در نشست و گفتگویی با تحلیلگران در این خصوص خاطرنشان کرده است: تعطیلی اخیر کارخانه های دایملر و افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم بازار فروش خودرو همچنان ادامه دارد!

اوضاع وخیم بازار فروش خودرو همچنان ادامه دارد!