مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:072020-05-03اقتصادي

خسارت 11 میلیارد ریالی سیل به حوزه راه روستایی شیروان


امین رضا مرآتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارت مزبور در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده که در مجموع 61 کیلومتر از راه ها آسیب دیدند.

وی گفت: بیشترین خسارت وارد شده به راه های روستایی پالکانلو، نامانلو، بارزو، شهرک امام رضا، کورکانلو و خرسکانلو، باغ و دده خان، قلهک و سرانی در بخش سرحد و قوشخانه است.

مرآتی با بیان اینکه خسارت حوزه کشاورزی همان خسارت چهارم اردیبهشت ماه است افزود: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری در ساعات اولیه تمام جاده ها از رسوب و سنگ پاکسازی شد و هیچ راه روستایی بسته نشد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای امروز و فردا دوشنبه نیز بارش باران، رگبار، رعد و برق و تگرگ پیش بینی و اعلام کرده که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها نیز محتمل خواهد بود.

بارش های فروردین و اردیبهشت و نیز سرمازدگی فروردین امسال خسارات فراوانی را به بخش های کشاورزی و نیز حوزه راه های خراسان شمالی وارد کرده است.

هم اینک مجموع کل راه های روستایی این شهرستان را 650 کیلومتر است که بیش از 500 کیلومتر آن آسفالت است و 86 کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

شیروان که در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد، به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد یکی از مسیرهای پرتردد کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 11 میلیارد ریالی سیل به حوزه راه روستایی شیروان

خسارت 11 میلیارد ریالی سیل به حوزه راه روستایی شیروان