مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-02سياسي

مدیران خود را به نشنیدن انتقادها زده اند/ خانواده «تئاتر» در تنگنا


روح الله جعفری معتقد است کسر مالیات برارزش افزوده باعث می شود خانواده تئاتر در تنگنا قرار بگیرد در حالی که با وجود شرایط بحرانی مدیران فرهنگی گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات فرهنگی ندارند.

- روح الله جعفری کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تئاتر کشور در روزهای پساکرونا گفت: هنوز بعد از گذشت 2 ماه از تعطیلی مراکز هنری و تماشاخانه ها برنامه جامعی از جانب مدیران و تصمیم گیرندگان عرصه فرهنگ و هنر ارائه نشده است.

در این مدت انواع و اقسام حرف های ضدونقیض از جانب مسئولان زده شد و با سیاست یک بام دو هوایی که دولت درخصوص این بیماری در پیش گرفته جان انسان ها به خطر افتاده به شکلی که این آشفتگی در همه عرصه ها قابل مشاهده است به همین دلیل مردم و به دنبال آن خانواده فرهنگ و هنر متحمل ضررهای جبران ناپذیری حتی برای تهیه قوت لایموت خود شده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه به جای اینکه دولت هم تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم به کار ببندد با صدور بخشنامه ها و دستورالعمل هایی که خیلی از آن ها حتی ضمانت اجرایی هم ندارند وضع را بحرانی کرده است که می توان از جمله این بخشنامه ها به دستورالعمل بازگشایی سینماها از طرف وزارت بهداشت اشاره کرد که با جنجالی که به پا کرد حذف و تکذیب شد و ترجیح دادند به جای پذیرش دیکته پر از غلط کل مساله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خود را به نشنیدن انتقادها زده اند/ خانواده «تئاتر» در تنگنا

مدیران خود را به نشنیدن انتقادها زده اند/ خانواده «تئاتر» در تنگنا